החלטת אונסקו – ככה נראית שטיפת מוח

אונסקו קיבלה החלטה שהעיר העתיקה בחברון, היא אתר מורשת עולמית, הממוקם בפלסטין. אין ספק שציון העובדה שהאתר ממוקם בפלסטין הוא פוליטי, אבל כדאי להיזכר שבנימין נתניהו העביר חלקים רחבים של חברון להיות שטח A.
נוסח ההחלטה מצורף, מוזמנים לקרוא. לא מצויין שזה אתר לא יהודי, ואין הכחשה למקור ההיסטורי של האתר, אבל לעזאזל העובדות. מה שעצוב שהתקשורת הישראלית (השמאלנית) ממהרת ליישר קו, ולא להציב מראה. בוא נראה את תגובות הפוליטיקאים הישראליים:
 
נתניהו – "הפעם הם קבעו שמערת המכפלה בחברון זה אתר פלסטיני, משמע לא יהודי, ושהאתר בסכנה. לא אתר יהודי?! מי קבור שם? אברהם, יצחק ויעקב. שרה, רבקה ולאה. האבות והאימהות שלנו! והאתר בסכנה? הרי רק במקומות שבהם ישראל נמצאת, כמו חברון, מובטח חופש דת לכולם"
נפתלי בנט – "הצבעת אונסק"ו מבישה, הקשר היהודי לחברון חזק מכל הצבעה. הקשר היהודי לחברון קיים מזה אלפי שנים. חברון, ערש מלכות בית דוד, ומערת המכפלה, הקניין העברי הראשון בארץ ישראל ומקום קבורתם של אבות האומה – הם אתרי המורשת הקדומים ביותר של עמנו. יש לדחות בבוז את החלטת אונסק״ו, ולפעול ביתר שאת לחיזוקה של עיר האבות. הנוכחות שלנו בחברון הייתה רציפה עד ל-1929 כאשר ערבים טבחו בעשרות יהודים. הרצח הנתעב ההוא לא הצליח לנתק את הקשר לעיר ולמערת המכפלה, שהינו אתר יהודי מאז ימי התנ"ך. אף הצבעה לא תשנה את האמיתות הפשוטות הללו."
אילת שקד – "החלטת אונסקו-הכחשת היסטוריה.
מערת המכפלה היא לא רק אתר מורשת יהודי,אלא אתר שעליו יש לעם ישראל זכות היסטורית וקניינית גם על פי הדין הבינלאומי".
יאיר לפיד – "החלטת אונסק״ו להכיר במערת המכפלה כאתר מורשת פלסטינית היא בזויה ושקרית. היא נובעת במקרה הטוב מבורות איומה ובמקרה הרע מצביעות ואנטישמיות."
אפשר להמשיך עוד ועוד.

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.