ומה אם בכלל אין קורונה?

תחשבו על זה, איך אתם בכלל יודעים שיש קורונה. אולי זאת קונספירציה עולמית של חברות התרופות כדי להתחרות על רווח מהחיסונים. אולי זה חלק ממאבק בין המעצמות. אולי זה באמת נגיף מהונדס סיני, שיש ברשותם את החיסון שלו. איך אנחנו יודעים שכל בדיקות הקורונה והתוצאות שמתקבלות בישראל הם אמינות? על בסיס מה אנחנו מאמינים בכלל שהיו בחמישי 8000 נדבקים. אולי היו רק 500, והמספר מנופח ע"י הממשלה כדי שנתניהו יוכל להטיל עוצר, למנוע את ההפגנות נגדו ובהמשך להביא לדחיית המשפט.למה שינו את הקריטריונים לחולים קשים? האם בתי החולים עשו את זה כדי לקבל כסף מהמדינה על טיפול בחולי קורונה. אולי מספרי המתים לא אמינים, הרי משרד הבריאות מעדכן כל יום לאחור גם מתים שנפטרו לפני שבוע. האם אנחנו בטוחים שמי שמת מקורונה באמת מת מקורונה? אולי סופרים כל מי שמת במחלקה פנימית על קורונה? הרי עד חודש יולי נתוני התמותה היו רק קצת יותר גבוהים משנים קודמות. גידול קטן באוכלוסיה יכול להסביר את זה.

רובכם הגעתם עד לכאן ואתם חושבים שאני הזוי. אתם צודקים, אני לא מאמין למילה מתוך החרא שכתבתי למעלה.אני משוכנע שיש קורונה, ואני סבור שזאת מגיפה חמורה שיכולה להמית אלפים. הנזקים שלה בחלק ניכר מהחולים חמורים וצריך למנוע אותם. אבל למה אני חושב את זה? כי אני מאמין למדענים ולחוקרים. כי אני קורא מחקרים, כי יש ארגוני בריאות בעולם, כי יש הסכמות בקרב המומחים שזאת מגיפה. אם נחיה בעולם שבו לא ניתן יהיה לגבש מידע אמין לא ניתן יהיה להמשיך לקיים מדינה.

בואו נצא למסע ונראה מה קורה לנו:

1. ביום חמישי הצהיר ראש הממשלה שהוא שמע את המומחים והחליט שהם לא מבינים כלום וכמו שבעבר הוא תמיד צדק (הוא לא) גם עכשיו הוא יודע יותר טוב מכולם ולא צריך להסביר שום דבר בעזרת המדע.

2. שר החינוך נתן פקודה שהקורונה לא קיימת, לא מדבקת ילדים ובתי הספר הם מקום של יציבות ובטחון. זה למרות שמרבית המומחים אמרו לו, שפתיחת בתי ספר כאשר יש כמות כזאת של חולים במדינה זה מתכון לאסון. ומה קרה? אסון.
3. שר הבריאות נתן הנחיה (סליחה, ביקש) למנכ"ל המשרד שלו לכתוב התייחסות שתאפשר לממשלה להוציא תקנה לשעת חירום שתמנע הגבלות. המנכ"ל במקום להתפטר כתב מכתב שבו ציין "שכל התקהלות בלתי מבוקרת ונשלטת, בוודאי בחללים סגורים, ובמידה פחותה אך לא מבוטלת, גם באזורים פתוחים, שכרוכה בצפיפות … עלולה לגרום לעלייה מרובה בשיעור ההדבקה …". למרבה הצער זה לא נתמך במחקר וידע מדעי, מה שלא מצופה במי שמשרתו היא לשרת את הציבור.


4. יש עשרות מחקרים שהראו שהפצות העל של קורונה (Super Spreaders) התרחשו במקומות סגורים כמו בתי כנסת. מה עשתה הממשלה, התירה תפילות בבתי כנסת במתווה פתלתל, לא מנעה התכנסויות של החסידויות הגדולות, ומה קיבלנו בתמורה – השתוללות בכמות הנדבקים. (חסכתי את הדוגמאות)
5. למרות כל אלה, במה עסוקים שרים רבים בממשלה – אמיר אוחנה, מירי רגב, בנימין נתניהו, יובל שטייניץ ועוד – במסיבות ההדבקה בהפגנות.

מי שחושב שניתן לנהל ככה משבר חמור כמו מגיפת הקורונה שיחזור לתחילת הפוסט. אולי בכלל אין קורונה, איך אתם יודעים?

כבר כמה שנים יש בישראל תנועה למען משילות, אנשים שחושבים שהבעיה היחידה היא שאין אפשרות לנבחרי הציבור לעשות מה שבא להם. הנה באה הקורונה והראתה לכולם, שבלי מדע ואנשי מקצוע, בעולם המסובך של ימינו, יהיה כאוס שלטוני.המסקנה היא הפוכה, כדי לנהל ממשל מורכב בעידן שבו השרים לא יכולים להיות אנשי מקצוע בתחומם, חייבים להגדיל את כוחה של הפקידות המקצועית. מי שרוצה שהכל יהיה פוליטי יקבל תוהו ובוהו, כמו שאנחנו חוזים בו כאן, שהממשלה עוסקת ימים כלילות בהגבלת הפגנות ולא בהורדת התחלואה והתמותה.

תשאלו בודאי איך יודעים על מי לסמוך ומה עושים עם אנשים כמו יורם לס. אני לא חושש מאנשים כמוהו, זה מחייב מדענים לבדוק את עצמם ולהוכיח טוב יותר את הטענות שלהם. הוא מזיק כאשר נותנים לו במה בשיח פופוליסטי ולא מדעי. הכשלון החמור ביותר של ממשלת ישראל והעומד בראשה, הוא לנהל את המשבר הזה מעיניים מקצועיות, מדעיות ולא פוליטיות. זה הוביל לכך שלא ניתן להאמין לשום גוף ממשלתי לגבי הנתונים שהוא מפרסם. אי אפשר להאמין למשרד הבריאות, אולי הנתונים שהוא מפרסם נובעים מדרישה של ראש הממשלה כדי להצדיק את הסגר. זה אסון וקריסת מערכות כללית, וזה משקף את השבר שאנחנו רואים שבו כולם מאשימים את כולם.

תחשבו על זה, אולי בכלל אין קורונה?

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.